Politika reklamacija

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj 024 582 787 ili nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu galerijasatovainakita@gmail.com i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkarćem mogućem roku ćemo Vas obavestiti o daljim koracima.

Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, u pogledu pogrešno obračunate cene i/ili drugih nedostataka, možete izjaviti reklamaciju u skladu sa članom 56. Zakona o zaštiti potrošača.

Za tu svrhu, dužni ste da se pojavite lično sa fiskalnim računom kao dokazom o kupovini, na adresi Galerija satova i nakita, ul. Zmaj Jovina 15 u Subotici i da usmeno izjavite reklamaciju ovlašćenom licu – zakonskom zastupniku, ili možete izvršiti reklamaciju popunjavanjem reklamacionog lista preuzmite ovde i isti poslati elektronskim putem na e-mail, galerijasatovainakita@gmail.com uz obaveznu dostavu dokaza da je proizvod kupljen u Galerija satova i nakita, Subotica.

Vaša reklamacija će biti zavedena u knjigu reklamacija, a Vi ćete dobiti potvrdu o prijemu reklamacije, bilo u pisanom obliku, bilo putem elektronske pošte, sve u zavisnosti od načina podnošenja reklamacije.

Na svaku reklamaciju će Vam biti odgovoreno u roku od 8 dana, počev od dana prijema reklamacije, bilo u pisanom obliku, bilo putem elektronske pošte, opet sve u zavisnosti od načina podnošenja reklamacije, a konkretna reklamacija će biti rešena u roku od 15 dana, počev od dana podnošenja iste.